Απο την The Kompany on line & off line activation για τη νεα συλλογη PANDORA ME
Josephine Wendel, Tasos Xiarcho & Natasha Kay έδωσαν ξεχωριστή δυναμική στην ενέργεια με πρωτότυπο περιεχόμενο
H The Kompany σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολιστικό πλάνο επικοινωνίας με βασικό στόχο να αναδείξει τη νέα συλλογή PANDORA ME με δημιουργικό τρόπο και να την διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.
Μέσα από ένα ιδιαίτερο challenge στο TikTok, που υποστηρίχθηκε και από Instagram post & stories, οι καταναλωτές έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό ανεβάζοντας βίντεο με τον official ήχο της νέας συλλογής και είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν πλούσια δώρα PANDORA ME.
Παράλληλα, για να υποστηριχθεί επικοινωνιακά ακόμη περισσότερο το challenge, η THE KOMPANY δημιούργησε ένα ξεχωριστό aesthetic booth, που βρίσκεται για 2 εβδομάδες στο The Mall Athens, κοντά στο PANDORA official store, όπου ambassador της συλλογής και οι ειδικά εκπαιδευμένες προωθήτριες του activation με outfit εμπνευσμένο από τη νέα συλλογή, παρουσιάζουν τα νέα σχέδια και δίνουν tips με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, για ένα μοναδικό mix and match outfit.
To challenge επικοινωνήθηκε δυναμικά και από τα social media 3 επιδραστικών TikTokers, των Josephine Wendel, Taso Xiarcho & Natasha Kay.
To activation κορυφώθηκε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου στο ειδικά διαμορφωμένο stage της PANDORA ME, όπου η αγαπημένη pop τραγουδίστρια Josephine υποδέχτηκε λάτρεις του brand, προσκαλώντας τους να ανεβάσουν TikTok video και πρωτότυπο περιεχόμενο στα social media τους.
#TheKompanygr