THE KOMPANY: Νικητρια στα Influencer Marketing Awards για 3η φορα
Η THE KOMPANY εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, ξεχώρισε για 3η φορά στoν θεσμό των Influencer Marketing Awards, πρoσθέτωντας ακόμη μια σημαντική διάκριση στο ενεργητικό της. Στη φετινή απονομή που έλαβε χώρα την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024, η THE KOMPANY έλαβε το bronze award στην κατηγορία “Most effective collaboration or partnership”, αποδεικνύοντας γι’ ακόμη μια φορά το high expertise της στο influencer marketing.
Η βράβευση αφορά στην ιδιαίτερα επιδραστική καμπάνια influencer marketing με ισχυρό επικοινωνιακό αποτύπωμα, που η εταιρία ανέπτυξε για το δανέζικο luxury beauty brand ALÛSTRE, σε συνεργασία με την επιτυχημένη σχεδιάστρια και δημοφιλή influencer Βάσια Κωσταρά. Η καμπάνια αυτή αποτελεί μέρος της 360Ο στρατηγικής επικοινωνίας που έχει αναλάβει η THE KOMPANY, με στόχο την ανάδειξη του brand ALÛSTRE και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του στην ελληνική αγορά. Η διάκριση της εταιρίας βασίστηκε σε κριτήρια όπως η στρατηγική, η δημιουργική προσέγγιση και η αποτελεσματικότητα βάσει μετρήσιμων KPIs.
Ο Founder & CEO της The Kompany, Kώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Τo expertise μας στο influencer marketing έγκειται στη στρατηγική επιλογή κάθε influencer για τις καμπάνιες που υλοποιούμε, ώστε να μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και να προσδίδει αξία για τους συνεργάτες μας. Η διάκριση αυτή δεν είναι ακόμη ένα βραβείο, είναι μια ουσιαστική αναγνώριση και σημαντική επιβράβευση για τη σκληρή δουλειά, την ομαδική προσπάθεια, το πάθος και την αφοσίωση σε ό,τι κάνουμε».